Головна
головна | контакти | фінансування | english

Семінари


Фотогалерея

14 жовтня 2005 року до Одеси прибула викладачка Лідія Руфер (Швейцарія)www.pro-logos.ch (www.interactive-lighthouse.de) з метою здійснити для викладачів й тренерів ЦПМК інтенсивний дводенний семінар-тренінг, який й відбувся 15-16 жовтня у Всесвітньому Клубі Одеситів. У роботі семінару брали участь як тренери так й штатні працівники ЦПМК. До програми семінару було включено наступні теми "Як навчати дорослих", "Як вести дискусію", "Планування дискусії", "Як пояснювати", "Модерація" та інші. Участь у цьому семінарі було засвідчено сертифікатами Базельського навчального центру.

Учасниками було визнано, що цей семінар-тренінг був дуже корисним та вчасним. Одеські викладачі та тренери ознайомилися з методологією викладання, яку використовують їхні західно-європейські колеги. Присутні поділилися досвідом та отримали необхідні методологічні матеріали, які допомагатимуть їм у викладанні практичного менеджменту в сфері культури. Деякі методики вже застосовуються вітчизняними тренерами, проте лекції "Як навчати дорослих" та "Модерація" поширили їхні знання щодо методології викладання специфічного матеріалу. Л.Руфер надала дуже позитивний відгук щодо рівня знань та підготовки викладачів/ тренерів ЦПМК. Таким чином було засвідчено, що наші викладачі тренери вже цілком підготовані до впровадження новітніх методик та технологій, які розроблені їхніми українськими та закордонними колегами. Зрозуміло, що методологія ще удосконалюватиметься та адаптуватиметься до умов викладання в Україні.

СЕМІНАР-ТРЕНІНГ ДЛЯ ТРЕНЕРІВ

15-16 жовтня 2005 року Одеса

ПРОГРАМА

15 жовтня, субота

10.00 Привітання, програма, цілі, представлення учасників

10.45 "Як навчати дорослих" (експерименти, коротка лекція)

  • Здібність запам'ятовувати (необхідність скорочень та візуалізації, важливість структури)
  • Інтерактивність в процесі навчання
  • Необхідність зв'язку між існуючими знаннями та досвідом (експеримент односторонньої комунікації)

11.15 Навчальна угода

11.30 Перерва

11.45 "Навчальні цілі та цілі вивчання - необхідність фокусування на аудиторії" (коротка лекція, індивідуальна робота, групова робота)

14.45 "Навчальні методи" (коротка лекція, індивідуальна робота, групова робота)

13.55 Резюме

14.00 Перерва

15.00 Постерна презентація "новітні методи навчання" (коротка лекція, індивідуальна робота, пленарна сесія)

16.00 Обговорення результатів (групова робота)

16.30 Перерва

16.45 "Цікаві лекції та захоплюючі лекції" (приклад, коротка лекція, включаючи "перемінний успіхів", "захоплювач уваги" тощо, відео аналіз)

17.30 Час на підготовку до короткого викладу за результатами першого дня роботи семінару для власної практики навчання

17.50 Запис на відео розповідей про складні випадки з власної практики учасників

18.25 Резюме

16 жовтня, неділя

10.00 Привітання, програма, дискусія, питання, та аналіз

10.15 Критерії аналізу коротких викладів

10.20 Відео аналіз

11.30 Перерва

11.45 Відео аналіз

12.35 "Як вести дискусію" (приклад, вправа, дискусія)

13.05 "Модерація" (коротка лекція)

13.15 "Планування дискусії" (приклад, вправа, відео аналіз)

14.00 Перерва

15.00 "Як пояснювати" (коротка лекція, планування послідовного навчання в індивідуальній роботі)

15.30 Обговорення результатів, вибір одного з прикладів (групова робота)

15.50 Рольова гра за трьома навчальними послідовностями (включаючи відео аналіз)

17.00 Перерва

17.15 Рольова гра за трьома навчальними послідовностями (включаючи відео аналіз)

18.30 Резюме

До гори